Tuesday, September 14, 2010

STAP IN MIJN BOOTJE

“SOUTH OF THE BORDER”

Stap in mijn bootje en vaar met me mee
Zo varen we samen op the baren
Van de levenszee
De heerlijkste gaven blijft liefde alleen
De huwelijks haven, daar varen we meen

Eindlijks dan is de liefde gekomen
En ik vraag je vandaag tot mijn vrouw
Liefste jij ben’t beeld mijner dromen
Ik zeg je eerlijk: “ ik moud van jou ”

Dicht bij elkander’kent beiden geen vress
Ja samen varen op de baren van de levenszee
Al woeden de golven, doenand’ren jij fijn
Ik zal je beschermen tot zelfs in den dood

Laat ons zamen een nestje gaan bouren
Eigen haard is op aard nummer een
Zo het spreekwoord zegt: ” trouwen is mouden”
Met zijn tween en niet alleen

Stap in mijn bootje en vaar met me mee
Ja samen varen op de baren van de levenszee
Wij bei zullen dragen de zorgen en druk
Daar is de haven, daar wacht meet geluk

Ja..ja..ja..jaa..., ja..ja..ja..jaa.......

No comments:

Post a Comment